
Reklamation
Reklamationer Privatkunder
Udfyld en Reklamationsrapport
Alle reklamationer på varer købt på juhlcycling.dk skal oprettes ved udfyldelse af vores reklamationsrapport: Du finder rapporten her. Herefter skal den sendes til salg@juhlcycling.dk – Skriv ”Reklamation” i emnefeltet.
Følger du vejledningen kan du hurtigt skrive de nødvendige data ind, så vi kan behandle sagen uden forsinkelser. Det er vigtigt at beskrive fejlen på produktet så detaljeret som muligt for at undgå forsinkelser i behandlingen. Vedhæft altid behørig dokumentation jf. beskrivelsen på siden.
Hvis Serviceafdelingen vurderer, at varen skal sendes retur til reparation, ombytning eller lignende vil du modtage en returlabel til returnering af varen via GLS Pakkeshop. Varer der sendes retur uden forudgående aftale med Serviceafdelingen vil blive afvist.
Vi henviser til vores handelsbetingelser, som findes under linket "handelsbetingelser"
NB! Ved en reklamation på en af vores agenturer købt igennem en af vores forhandlere, skal reklamationen altid forelægges hos forhandleren.