1. Generelle oplysninger
Juhl Cycling Nordic A/S
Erhvervsvangen 21
DK-5792 Årslev
Dansk CVR nr. 29789355
Norsk Org. nr. 913 341 015
Kundeservice: salg@juhlcycling.dk
Tekniske spørgsmål: service@juhlcycling.dk
Tlf.: (+45) 63 11 12 50
2. Købs- og leveringsbetingelser
Det er kun muligt at bestille varer online via www.juhlcycling.dk.
Bestillinger kan ikke foretages via mail eller telefon.
Ordrer modtaget inden kl. 15.00 sendes altid samme dag, såfremt varerne er på
lager! Såfremt der er tale om varer, der ikke er på lager (bestillingsvarer),
vil der efterfølgende blive fremsendt en ordrebekræftelse med et estimeret
leveringstidspunkt.
Levering til Danmark:
Fragtfri levering ved køb over DKK 299,- inkl. moms. Alle varer sendes til
nærmeste GLS pakkeshop efter kundens eget valg (gælder kun i Danmark).
Alternativt tilbydes levering til en erhvervsadresse (din arbejdsplads).
Ordrer under DKK 299,- inkl. moms tilskrives et fragtgebyr på DKK 49,- inkl.
moms.
Levering til Sverige:
Fragtfri levering ved køb over DKK 700,- inkl. 25% moms. Vi sender varerne med
GLS til en erhvervsadresse (din arbejdsplads).
Ordrer under DKK 700,- inkl. moms tilskrives et fragtgebyr på DKK 69,- inkl.
moms.
Afhentning hos Juhl Cycling Nordic A/S:
Varer kan afhentes tirsdag-fredag mellem kl. 12-16, hvor vores showroom holder åbent på adressen
Erhvervsvangen 21
DK-5792 Årslev Odense C
JUHL CYCLING NORDIC A/S BÆRER FORSIKRINGSANSVARET FOR VARERNE INDTIL
LEVERING ER SKET. HVOREFTER DET OVERGÅR TIL KØBER.
3. Modtagelse af vare
Har en forsendelse synlig fragtskade, skal der tages forbehold ved
modtagelsen – alternativt nægtes modtagelse af varen. Køber er forpligtet til
straks at informere Juhl Cycling Nordic A/S om, at varen har lidt skade under
transporten.
4. Priser
De til enhver tid gældende dagspriser der vises på sitet, er inkl. 25%
moms.
5. Kuponkoder
Kuponkoder kan kun være udstedt af Juhl Cycling Nordic A/S, og kan kun
anvendes i forbindelse med gennemførelse af en bestilling på
www.juhlcycling.dk. Virker kuponkoden ikke, kan det skyldes, at koden måske er
udløbet eller forsøgt anvendt på anden vis, end det fremgår af betingelserne
for den specifikke kuponkode? Kuponkoder kan kun bruges enkeltvis og
aldrig i kombination. Ej heller i kombination med gavekort. Kuponkoder kan som udgangspunkt ikke anvendes på i forvejen nedsatte
varer medmindre det specifikt fremgår af betingelserne for den enkelte kuponkode. Virker kuponkoden ikke (og skyldes det ikke, at den er udløbet), kan der rettes
henvendelse på salg@juhlcycling.dk.
NB! Når køber ved gennemførelse af sit
køb anvender en kuponkode, som udgør et fast rabatbeløb af den totale
ordre, er Juhl Cycling Nordic A/S berettiget til at kreditere med et
forholdsmæssigt rabatbeløb, såfremt køber vælger kun at returnere en del
af den totale ordre.
6. Betalingsbetingelser
Det er muligt at betale med betalingskort, ViaBill og MobilPay.
Vælges betalingskort skal betalingsoplysningerne indtastes i forbindelse med gennemførelsen af en online bestilling. Der
opkræves ingen gebyrer udover eventuelle fragtomkostninger. Betalingen vil blive trukket på kortet, når varerne afsendes. I tilfælde, hvor
en ordre leveres over flere leveringer, hæves altid kun det beløb, der
modsvarer de afsendte varer. I disse tilfælde kan der forekomme flere
delhævninger på betalingskortet.
Juhl Cycling Nordic A/S accepterer følgende betalingskort: Dankort, VISA,
MasterCard, JCB, American Express og Diners Club.
Vælger du MobilePay bliver du sendt videre til Danske Bank mobilapp., hvor du bliver guidet - se guiden herunder:
Sådan betaler du med
MobilePay på nettet- Indtast dit mobilnr i feltet herunder
- Godkend betalingen i MobilePay på din telefon
- Dit køb er nu gennemført
7. Fortrydelsesret
Juhl Cycling Nordic A/S tilbyder 30 dages fuld returret.
Fortrydelsesfristen udløber 30 dage efter den dag, varen er modtaget. Ved
dellevering af en ordre følger de 30 dages returret det faktiske
leveringstidspunkt for den enkelte vare.
Denne udvidede returret gælder kun for varer, der ikke er taget i brug! For
varer der er taget i brug, er fortrydelsesfristen 14 dage fra
leveringstidspunktet. Køber hæfter for varens værdiforringelse ved
ibrugtagning jf. pkt. 8a.
Et køb kan aldrig fortrydes ved blot at nægte modtagelse af varen.
8. Returnering
Når du handler på juhlcycling.dk tilbydes du 30 dages fuld returret.
Har du fortrudt dit køb eller passer størrelsen ikke, kan du returnere dine varer, inden 30 dage efter din modtagelse af varen.
Hvis du vælger at returnere en vare, står du selv for forsendelsesomkostningerne.
Udfyld
den vedlagte returformular, og vedlæg den i returforsendelsen.
Returformularen skal ALTID udfyldes og vedlægges i pakken, så vi nemt
kan behandle sagen når vi modtager returforsendelsen. Har du mistet den
fremsendte returformular kan den også hentes og printes ud via linket
nedenfor.
HENT RETURFORMULAR >>
Danmark: Alle pakker kan sendes retur via GLS pakkeshop. Fragtlabel til udprint kan købes her
Sverige: Returvarerne kan sendes retur via DB Schenker Collection Point. Du kan finde en oversigt her.
Du kan også vælge andre fragtfirmaer - dog SKAL pakken leveres på følgende adresse:
Returadresse:
Juhl Cycling Nordic A/S
Erhvervsvangen 21
DK-5792 Årslev
OBS. Varer sendt uden omdeling eller pr. efterkrav modtages ikke.
Varen
må ikke være brugt, og skal tilbageleveres i samme stand som ved
modtagelsen, dvs. med originale hængemærker m.m. og i varens originale
emballage. Der henvises i øvrigt til vores generelle handelsbetingelser, som ligeledes findes under "Information".
Bemærk, at vi af hensyn til fødevaresikkerhed ikke tager fødevarer retur.
Ved
returnering er køber ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt
ind.
Køber bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering
(dvs. fra varens modtagelse) og indtil den er tilbageleveret til Juhl
Cycling Nordic A/S. Husk at få en kvittering for indlevering af pakken!
8a. Varens stand ved returnering
Køber har efter modtagelsen ret til at håndtere varerne på en måde, hvorpå
man kan fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som de fungerer på. Med
andre ord – varen kan prøves på samme måde, som hvis den blev prøvet i en
fysisk butik.
Vær opmærksom på, at køber hæfter for en eventuel forringelse af varens værdi.
Dvs. hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragtes den
som brugt, hvilket betyder, at køber ved fortrydelse af købet kun får en del
eller intet af købsbeløbet retur afhængig af varens handelsmæssige værdi.
For at modtage hele købsbeløbet retur må køber altså gøre det samme, som man
kan i en fysisk butik: afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.
8b. Tilbagebetaling af købsbeløbet
Fortrydes et køb, tilbagebetales naturligvis det beløb, som køber har
indbetalt. I tilfælde af en værdiforringelse af varen som køber hæfter for jf.
pkt. 8a, fratrækkes denne købsbeløbet i forbindelse med tilbagebetalingen.
Betalingen vil blive returneret via købers oprindelige betalingskort, så snart
Juhl Cycling Nordic A/S har modtaget varen retur og undersøgt dens stand jf.
ovenfor. Er købers oprindelige betalingskort af en eller anden årsag ikke
længere aktivt, er det købers pligt at give besked herom.
NB! Har køber ved gennemførelse af sit køb anvendt en rabatkode, som udgør et fast rabatbeløb for den totale ordre, er Juhl Cycling Nordic A/S berettiget til at kreditere med et forholdsmæssigt rabatbeløb, såfremt køber vælger kun at returnere en del af den totale ordre.
Fortrydes købet, skal varen sendes til:
Juhl Cycling Nordic A/S
Erhvervsvangen 21
DK-5792 Årslev
Danmark
Returvarer kan ikke afleveres fysisk hos Juhl Cycling Nordic A/S !
VED RETURNERING HENVISES TIL VORES RETURFORMULAR jf. Pkt. 8.
9. Reklamation
Alle varer, der er købt på www.juhlcycling.dk er omfattet af 2 års reklamationsret
gældende fra den dag, varen er modtaget. Juhl Cycling Nordic A/S forbeholder
sig retten til at afhjælpe varens eventuelle fejl og mangler. Såfremt dette
ikke er muligt, vil Juhl Cycling Nordic A/S enten ombytte til en tilsvarende
vare, kreditere købet eller give et afslag i købsprisen afhængig af den
konkrete situation.
Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke
er opstået som følge af almindelig slitage, en fejlagtig brug af produktet
eller anden skadeforvoldende adfærd.
OBS Vi tager ikke fødevarer retur af hensyn til fødevaresikkerheden.
9a. Hvor hurtigt skal køber reklamere?
Køber skal reklamere indenfor ”rimelig tid”, efter at manglen
er opdaget. Hvis køber reklamerer inden for to måneder efter, at manglen
er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Reklamationer er ikke
gyldige, såfremt reklamationsfristen er overskredet jf. pkt. 9.
9b. Hvordan kan køber reklamere?
Ønsker køber at reklamere over en fejl på en vare, skal der oprettes en
reklamationssag. Dette skal gøres via sitet www.tekniskservice.nu, hvor køber skal
udfylde og fremsende en reklamationsrapport, som kan findes via topmenuen på
siden.
I reklamationsrapporten skal køber:
- Give en beskrivelse af fejlen på produktet (så detaljeret som muligt –
”defekt” er f.eks. ikke en acceptabel fejlbeskrivelse).
- Vedhæfte en kopi af den originale købsfaktura.
- Vedhæfte billede(-r) af fejlen på produktet, der viser fejlen så tydeligt som
muligt.
Juhl Cycling Nordic A/S kan derefter tage stilling til reklamationens
berettigelse, og orientere om det videre sagsforløb så hurtigt som muligt.
Reklamationsberettigede varer må ikke returneres uden forudgående aftale med
serviceafdelingen. Hvis serviceafdelingen vurderer, at varen skal returneres
til reparation eller lignende, forbeholder Juhl Cycling Nordic A/S sig retten
til at bestemme forsendelsesmetoden for returfragten, og afholder alle
omkostninger i forbindelse hermed.
Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage og husk
at få en kvittering for indlevering af pakken.
10. Privatspolitik
For at handle hos os skal du oplyse dit navn, email og adresse. Vi bruger dette kun i forbindelse med at sende din ordre til det rette sted, sende dig en mail med en ordrebekræftelse og en update på email om, når din ordre er sendt.
· Vi vil aldrig videregive dine informationer til en tredje part og aldrig dele dine data andetsteds.
· Vi vil aldrig sende dig uønskede mails. Du modtager kun mails fra os, hvis du tilmelder dig vores nyhedsbrev.
· Vi gemmer kun dit navn, email og adresse i vores system af regnskabsmæssige årsager i henhold til bogføringsloven.
11. Klageadgang
Hvis køber vil klage over et køb, skal der rettes henvendelse til
kundeservice på salg@juhlcycling.dk eller tlf. 63 11 12 50. Hvis det ikke
lykkes at finde en løsning, kan køber indgive en klage til relevante nævn på
området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, Carl Jacobsens vej 35, 2500 Valby, telefon 41 71 50 00 eller på
http://ec.europa.eu/consumers/solving_consumer_disputes/non-judicial_redress/adr-odr/index_en.htm
For yderligere spørgsmål, kan kundeservice kontaktes på mail
salg@juhlcycling.dk. Vi beder køber oplyse ordre-/fakturanummer.
12. Forbehold
Der tages forbehold for trykfejl, lagerstyringsfejl og prisændringer.