Sikker levering med GLSLevering fra dag til dag

Søg

Reklamationer Privatkunder


www.tekniskservice.nu
er omdrejningspunktet for reklamationssager for privatkunder.


Udfyld en Reklamationsrapport

Alle reklamationer skal oprettes via www.tekniskservice.nu
ved at udfylde en reklamationsrapport (findes til højre i topmenuen). Følger du vejledningen på siden kan du hurtigt skrive de nødvendige data ind, så vi kan behandle sagen uden forsinkelser. Det er vigtigt, at beskrive fejlen på produktet så detaljeret som muligt for at undgå forsinkelser i behandlingen. Vedhæft altid behørig dokumentation jf. beskrivelsen på siden.

Når du har afsluttet ved at trykke "send", modtager du en e-mail med kvittering og et serienummer, som du bedes henvise til ved efterfølgende henvendelser til Serviceafdelingen.

Hvis Serviceafdelingen vurderer, at varen skal sendes retur til reparation, ombytning eller lignende vil du modtage en returlabel til returnering af varen via GLS Pakkeshop. Varer der sendes retur uden forudgående aftale med Serviceafdelingen vil blive afvist.

Vi henviser til vores handelsbetingelser, som findes under "Information".

NB! En reklamation skal altid behandles hos den forhandler, hvor du har købt produktet!